joi, 13 septembrie 2007

de ce facem sex...

Un studiu efectuat pe un esantion de 2000 de persoane (barbati si femei cu viata sexuala activa) la Universitatea din Texas a scos la iveala cele mai inedite justificari pentru care oamenii fac sex.
Iata lista celor inedite:

* Am crezut ca ma va face sanatos(oasa).
* Obosisem sa mai fiu virgin(a).
* Sunt dependent(a) de sex.
* Am vrut sa incerc noi tehnici si pozitii sexuale.
* Eram curios(oasa) de performantele mele/lui(ei) in ale sexului.
* Persoana mirosea placut/ saruta bine/ dansa bine/ era inteligenta/ avea un simt al umorului deosebit.
* Trebuia sa-mi scot din minte gandul la sex si sa ma concentrez spre alte lucruri.
* Am profitat de ocazie pentru ca persoana nu era in mod normal de nasul meu.
* Am vrut sa vad daca sexul cu un alt partener va fi diferit sau mai bun.
* Era mai usor sa ma las dus(a) de val decat sa-i pun capat.
* Ca sa ma pot lauda prietenilor cu privire la experientele mele intime!
* Eram beat(a)/ testam cum e sexul sub influenta drogurilor (marijuana etc).
* Ma plictiseam.
* Doream sa domin cealalta persoane/ sa ma las dominat(a)/Am fost sedus(a).
* Doream o crestere de salariu/sa obtin un job/ sa fiu avansat(a).
* Sa transmit mai departe, constient BTS.
* Mi s-au oferit bani sa o fac./ Mi-a cumparat bijiterii./ M-a scos la o cina scumpa.
* Sa fiu chit cu faptul ca partnerul m-a inselat.
* Urmare directa a unui pariu.
* Mi-ar fi stricat reputatia un refuz./ Am vrut sa-mi impresionez prietenii, sa-mi creasca popularitatea.
* Am vrut sa schimb subiectul de "discutie".
* Persoana era cunoscuta si am beneficiat de pe urma reputatiei ei spunand ca am facut sex cu ea.
* Am vrut sa ma simt mai aproape de Dumnezeu.
* N-am putut refuza de teama vatamarii fizice.
* Am crezut ca ma poate ajuta sa adorm.
* Doream un copil.
* Am vrut sa ard caloriile.
* Ca sa-mi sfidez parintii.
* Eram casatoriti, ce era sa fac?
* Mi-am dat seama ca sunt indragostit(a).
* Parea natural sa se continue asa.
* Dupa orice cearta, e cea mai dulce impacare.
* N-am stiut sa spun "nu".
* N-am vrut sa dezamagesc persoana.
* Am vrut sa reduc interesul partnerelui pentru sex cu altcineva.
* Am vrut sa-l manipulez sa faca ceva pentru mine/ sa castig control asupra persoanei.

Niciun comentariu: